فرصت های اهرمی: رشد بازار انفورماتیک آزمایشگاهی، چشم انداز رقابتی و پیش بینی توسعه صنعت تا سال 2026



بازار انفورماتیک آزمایشگاهی بر اساس نوع راه حل (LIMS، ELN، CDS، EDC، CDMS، LES، ECM، SDMS)، جزء (نرم افزار، خدمات)، تحویل (در محل، ابر)، صنعت (CRO، CMO، داروسازی، بیوتکنولوژی، شیمیایی، کشاورزی) ) ، نفت، گاز) – پیش بینی های جهانی تا سال 2026پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی انفورماتیک آزمایشگاهی تا سال 2026 از 3.4 میلیارد دلار آمریکا در سال 2021 به 5.6 میلیارد دلار آمریکا برسد، با CAGR 10.8٪ از سال 2021 تا 2026.. نیاز روزافزون به اتوماسیون آزمایشگاهی؛ توسعه راه حل های اطلاعات آزمایشگاهی یکپارچه؛ نیاز به رعایت الزامات نظارتی؛ و افزایش تقاضا برای بانک‌های زیستی/مخزن‌های زیستی، موسسات تحقیقاتی دانشگاهی، و CROها عوامل اصلی رشد بازار انفورماتیک آزمایشگاهی هستند. از سوی دیگر، فقدان استانداردهای یکپارچه سازی و هزینه های بالای نگهداری و خدمات، انتظار می رود رشد این بازار را در سال های آینده مهار کند. این شرکت ها حضور گسترده ای در بازار کشورهای مختلف در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه و سایر نقاط جهان دارند.

دانلود بروشور PDF: https://www.marketsandmarkets.com/pdfdownloadNew.asp?id=203037633

https://www.marketsandmarkets.com/pdfdownloadNew.asp?id=546

مشاهده محتوای عمیق در “بازار انفورماتیک آزمایشگاهی

247 – جداول
60 – ارقام
257 – صفحات

انتظار می‌رود بخش مدل‌های مبتنی بر ابر در طول دوره پیش‌بینی با بالاترین CAGR رشد کند.

بر اساس مدل استقرار، بازار انفورماتیک آزمایشگاهی به مدل‌های داخلی، مبتنی بر ابر و میزبانی از راه دور تقسیم می‌شود. انتظار می‌رود بخش مدل‌های مبتنی بر ابر در طول دوره پیش‌بینی با بالاترین CAGR رشد کند. عواملی مانند تجزیه و تحلیل های درخواستی سلف سرویس، عدم سرمایه گذاری اولیه برای سخت افزار، انعطاف پذیری فوق العاده ظرفیت، و مدل قیمت گذاری بدون پرداخت هزینه، تقاضا برای راه حل های انفورماتیک آزمایشگاهی مبتنی بر ابر را در سال های آینده افزایش می دهد. با این حال، پیچیدگی انتقال داده و نگرانی های امنیت داده ممکن است رشد این بخش از بازار را مختل کند.

بخش خدمات بیشترین سهم بازار را در سال 2020 به خود اختصاص داده است.

بر اساس اجزاء، بازار انفورماتیک آزمایشگاهی به خدمات و نرم افزار تقسیم می شود. بخش خدمات در سال 2020 بر این بازار تسلط یافت. سهم بزرگ بخش خدمات را می توان به افزایش پیشرفت های تکنولوژیکی در ارائه راه حل ها از فروشندگان مختلف، پذیرش فزاینده راه حل های مبتنی بر ابر، نیاز روزافزون به خدمات مشاوره و ماهیت تکرارشونده خدمات نسبت داد. علاوه بر این، از نظر استفاده و مهارت های فناوری اطلاعات، صنعت علوم زیستی به شدت به ارائه دهندگان خدمات متکی است.

آمریکای شمالی در سال 2020 بر بازار راه حل های انفورماتیک آزمایشگاهی تسلط داشت.

در سال 2020، آمریکای شمالی بر بازار تسلط داشت و پس از آن اروپا. سهم بزرگ این بازار را می توان در درجه اول به اقتصادهای قوی در ایالات متحده و کانادا نسبت داد که سرمایه گذاری قابل توجهی در فناوری در این منطقه را امکان پذیر کرده است. رشد بازار آمریکای شمالی با افزایش تقاضا برای یکپارچه‌سازی سیستم آزمایشگاهی، افزایش بودجه دولتی برای تحقیقات، رشد بانک‌های زیستی، نیاز به کشف زودهنگام دارو، دسترسی آسان به محصولات و خدمات انفورماتیک آزمایشگاهی، و الزامات نظارتی سخت‌گیرانه در صنایع پشتیبانی می‌شود.

بازیکنان اصلی:

بازیگران برجسته در بازار Thermo Fisher Scientific Inc. (ایالات متحده آمریکا)، LabVantage Solutions, Inc. (ایالات متحده آمریکا)، LabWare (ایالات متحده آمریکا)، Abbott Informatics (ایالات متحده آمریکا)، LabLynx، Inc. (ایالات متحده آمریکا)، واترز (ایالات متحده آمریکا)، Agilent Technologies، Inc. (ایالات متحده)، Autoscribe Informatics (ایالات متحده)، Dassault Systèmes (پاریس، فرانسه)، LABWORKS LLC (ایالات متحده آمریکا) و PerkinElmer Inc. (ایالات متحده آمریکا).

تحولات اخیر صنعت انفورماتیک آزمایشگاهی:

  • در ژوئن 2020، LabWare آخرین نسخه LIMS-LabWare 8 خود را معرفی کرد. راه حل LabWare 8 پلتفرم آزمایشگاهی سازمانی (ELP) این شرکت است که هم قابلیت های LIMS و ELN را در یک سیستم یکپارچه ارائه می کند.
  • در جولای 2020، LabVantage نسخه 8.5 را منتشر کرد، یک نسخه ارتقا یافته از پلتفرم LabVantage خود که یک SDMS کاملاً یکپارچه را ارائه می دهد.
  • در آگوست 2018، واترز (ایالات متحده آمریکا) قراردادی را با شرکت Restek (ایالات متحده آمریکا) امضا کرد. بر اساس این قرارداد، شرکت Waters و Restek موافقت کردند که آموزش و پشتیبانی در کاربرد روش‌های GC-MS و گردش کار برای نظارت و غربالگری آفت‌کش‌ها در آزمایشگاه‌های ایمنی مواد غذایی ارائه دهند.
  • در می 2018، Agilent Technologies (ایالات متحده آمریکا) Genohm (سوئیس) را خریداری کرد. این خرید با افزودن LIMS و مدیریت گردش کار، سبد نرم افزاری فعلی Agilent را افزایش داد و در نتیجه قابلیت های ELN شرکت را گسترش داد.

درباره MarketsandMarkets™:

MarketsandMarkets یک جایگزین اقیانوس آبی در مشاوره رشد و مدیریت برنامه با استفاده از پیشنهاد انسان-ماشین برای هدایت رشد ماوراء طبیعی برای سازمان های مترقی در فضای B2B است. ما گسترده ترین لنز را در مورد فناوری های نوظهور داریم که باعث می شود در ایجاد مشترک رشد ماوراء طبیعی برای مشتریان ماهر باشیم.

اقتصاد B2B تنها در این دهه شاهد ظهور 25 تریلیون دلار جریان های درآمدی جدید بوده است که جایگزین جریان های درآمدی موجود شده است. ما با مشتریان بر روی برنامه‌های رشد کار می‌کنیم و به آنها کمک می‌کنیم تا از این فرصت ۲۵ تریلیون دلاری از طریق خطوط خدمات ما – توسعه TAM، استراتژی اجرایی رفتن به بازار (GTM)، افزایش سهم بازار، فعال‌سازی حساب و بازاریابی ایده‌های پیشرو، درآمد کسب کنند.

بر اساس اصل رشد GIVE ساخته شده است، ما با چندین شرکت Forbes Global 2000 B2B کار می کنیم – به آنها کمک می کنیم در یک اکوسیستم مخرب مرتبط باقی بمانند. بینش ها و استراتژی های ما توسط کارشناسان صنعت ما، ابر بازار پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی و سال ها تحقیق شکل گرفته است. KnowledgeStore™ (ابر هوش بازار ما) تحقیقات ما را ادغام می‌کند، تجزیه و تحلیل روابط را از طریق طیف وسیعی از برنامه‌ها تسهیل می‌کند و به مشتریان کمک می‌کند تا به کل اکوسیستم نگاه کنند و تغییرات درآمدی را که در صنعت آنها اتفاق می‌افتد را درک کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مراجعه کنید www.MarketsandMarkets™.com یا ما را دنبال کنید توییتر، لینکدین و فیس بوک.

مخاطب:
آقای آشیش مهرا
MarketsandMarkets™ INC.
630 جاده داندی
آپارتمان 430
نورثبروک، IL 60062
ایالات متحده آمریکا: +1-888-600-6441
پست الکترونیک: [email protected]





Source link